منابع
1. ایگلتون، تری. (1386). نظریة ادبی، ترجمة عباس مخبر، تهران: مرکز.
2. برتنس، هانس. (1387). مبانی نظریة ادبی، ترجمة محمدرضا ابوالقاسمی، تهران: ماهی.
3. خبّازها، رضا. (1389). «ساختهای بلاغی مرکب و کاربرد آنها در تخلص به مدح»، ادبپژوهی، سال4، شمارة 14، صص 111ـ130.
4. رستمی، فرشته. (1387). «خوانشی نقادانه از تصویرها در داستانهای بیژن نجدی»، پژوهشهای ادبی، سال 5، شماره 19، صص45ـ70.
5. روزبه، محمدرضا. (1388). ادبیات معاصر ایران (نثر)، تهران: روزگار.
6. شفیعی کدکنی، محمد رضا. (1372). صور خیال در شعر فارسی، تهران: آگاه.
7. شمیسا، سیروس. (1372). بیان، تهران: فردوس.
8. ـــــــــــــــ. (1374). بیان و معانی، تهران: فردوس.
9. صفوی، کوروش. (1381). «هنجارگریزی»، فرهنگنامة ادبی فارسی، جلد2، به سرپرستی حسن انوشه، تهران: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صص1445ـ1446.
10. ـــــــــــــ. (1383). از زبان شناسی به ادبیات، جلد1و2، تهران: سوره مهر.
11. عمرانپور، محمدرضا. (1386). “اهمیت عناصر و ویژگیهای ساختاری واژه در گزینش واژگان شعر»، گوهر گویا، سال 1، شمارة 1، صص153ـ180.
12. گرین، ویلفرد. (1385). مبانی نقد ادبی، ترجمة فرزانة طاهری، تهران: نیلوفر.
13. مکاریک، ایرناریما. (1385). دانشنامة نظریههای ادبی معاصر، ترجمة مهران مهاجر و محمد نبوی،
تهران: آگه.
14. نجدی، بیژن. (1383). داستانهای ناتمام، تهران، مرکز.
15. ــــــــــ. (1388). دوباره از همان خیابانها، تهران: مرکز.
16. ــــــــــ. (1389). یوزپلنگانی که با من دویدهاند، تهران: مرکز.
17. وحیدیان کامیار، تقی. (1379). بدیع، تهران: دوستان.
ارسال نظر در مورد این مقاله